nedeľa 15. mája 2011

15.5.2011

Mala by som sa už začať pripravovať na skúškové ale miesto toho robím od rána všetko možné, len nie to. Dnes je mimoriadne škaredo, tak z poobednej prechádzky nič nebolo a s priateľom sme skončili v najbližšej kaviarni na horúcom čaji. Kúpila som si bazalku v črepníku (ako už po stý raz), tak som zvedavá ako dlho vydrží tentoraz. Boli ste na Muzejní noci? Páčilo sa? Ja som bola len na dvoch výstavách. Nemôžem sa poriadne sústrediť medzi toľkými ľuďmi. Akurát ma mrzí, že som sa nedostala na prehliadku divadla, tiež kvôli kapacite.


kabát, šatka - H&M, tričko, baleríny, pančuchy - F&F, šortky - pull&bear, prstene - lindex, six





30 komentárov:

  1. ten šátek jsem kupovala před měsícem sestře k narozeninám:) je krásnej! a ty taky! miluju tvoje vlasy:) a ten salát bych si teď mooooc dala!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. joo jsi krasna!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádhera!.... tak já zjišťuji, že jsem se asi zamilovala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Si krásná! Tvůj blog mě baví čím dál víc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uprimne by som nepovedala ze sa mi niekedy na niekom mozu pacit svetle silonky ale je to dokonale!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty jsi tak nepřekonatelně nádherná!!!
    máš skvělý fotky...
    jooo a závidím ti ty od pohledu hustý vlásky...:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekné fotky, skvelý cop! a bazalka mi tiež nikdy dlho nevydrží :)

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Cop častěji! A salát ke mně!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nádherné fotky, ty celá jsi! a usmívej se víc, madam

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jsi moc krasna!!!
    uzasne puncosky, kratsky a prstynky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jsi kočka! Velká kočka! Ať bazalka vydrží co nejdýl přeju :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie pančuchy sú úžasné ♥

    Hrozne krásna si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Šátek a ty prstýnky jsou neuvěřitelně roztomilý a sladký:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné, krásné, krásné fotky !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nemůžu se nabažit tvých fotek! Si překrásnáááá! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. neboli sme a ani ma to nejak nemrzi :P

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty punčochy jsou úžasné!A ty prstýnky,moc ti to sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. wow.. v poslední době jsem nemohla na razit na žádný další dobrý blog.. až jsem projížděla ten Lindin a na razila až dnes :( na doporučení toho tvého a.. na první pohled jsem se zamilovala. Krásný, krásný, krásný blog a krásná, krásná, krásná blogerka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jane: oh ďakujem, veľmi ma to teši, že sa ti páči :)

    ďakujem aj ostatným za milé komenty

    OdpovedaťOdstrániť
  20. preco som o tomto blogu nevedela??

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásné! Moc ti to sluší.. jsi kočka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krasne fotky :) bazalku musis ale presadit, inak neprezije... mne to ale tiez doslo az po 101. raze :D

    xx
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Kráásny blog máš! Ja si ťa pamätám, ty si chodila na GAS:) Čo študuješ v Brne?

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Úžasné fotky, jsi půvabná.
    A vůbec, jaktože jsem o tvojem blogu nevěděla..?:) chyba!

    OdpovedaťOdstrániť