pondelok 11. júla 2011

S pierkami na krku

Milujem nedeľné prechádzky. Mesto je takmer prázdne, ani Petrov nie je taký preplnený ako obyčajne. Leto už konečne začalo, také ako má byť. Celé dni jeme melóny a marhuľe, už som aj využila vykrajovátka z minulého postu. Ale kúpať som sa ešte nebola, aj keď tento víkend bol na to ako stvorený. Chodíte niekde v Brne alebo v jeho blízkosti k vode? Potrebujem nejaké dobré tipy. 





tričko - H&M, opasok - orsay, náušnice - i am
 Honzo: tričko, kraťasy - H&M, šatka - springfield, opasok - baťa, topánky - tommy hilfiger

melónikové srdiečka

34 komentárov:

  1. Nádherné fotky. Moc vám to oběma sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie pierka su fajnove...a obom vam to strasne pristane...krasa...a melonove srdiecka? super napad!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuu, vám to slušíííí :-)
    Ta pírka vypadají skvěle.

    shaki-days.blogspot.com
    Budu ráda za návštěvu nebo i třeba follow :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. náušnice sú krásne a melónové srdiečka sú úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie melonove srdiecka su perfektnee !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné naušničky..mám také kratšie...a chcem tieto tvoje!
    Pristane Vám to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pierka sú úžasne,na mňa až moc dlhé ;) A veľmi vám to obom pristane,krásny párik :) A melónové srdiečka vyzerajú chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super je to ted na prehrade treba :) A jinak je fajn Riviera ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. naušničky jsou moc krásné a ty jsi nádherná! :) máš strašně zajímavý pásek a líbí se mi i ta krajka na tvém tílku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. oveczka: super, diki...ani na jednom z nich som ešte nebola :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jsi moc krásná, máš krásné naušničky a dohromady vypadáte krásně! Tolikrát jsem snad slovo "krásný" nikdy nepoužila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Čim dalej tým viac máš krajšie a krajšie fotky :) Bavíš ma :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super fotky..moc vám to spolu sluší:)..ty náušničky jsou nádherný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ty naušnice jsou dokonalé a k tobě se skvěle hodí..:))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Úžasné fotky, moc ti to sluší i vám oběma dohromady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Taky chci aby mě někdo dělal melounový srdíčka! Náušnice jsou velmi slušivé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. nádherné :)
    kolik stály ty vykrajovátka?

    OdpovedaťOdstrániť
  18. eM: 39kč po zľave :) pôvodne myslím 69, nie som si ale istá

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krásný fotky a moc vám to spolu (ale i každýmu z vás) sluší! a ty melounový srdíčka to je uplně super děkuju za nápad! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. tak z těchle fotek jsem umřela dokonalost, nelze tu vypsat všchny věci které se mi líbí, to bych tu totiž musela popsat všechno co na těch fotografiích je a to by bylo možná trapné...

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Parádní fotky! Oběma vám to moc sluší. Asi bych doporučitla koupák na Kraví hoře, jinak z přírodních nic moc, i když přehrada je letos čistá a prý i vhodná ke koupání.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. wow..krásné fotky!! Follow:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. krasne fotky a tie nausnice ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. pierkam som podlahla aj ja:) a fotky su krasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. krasny pirka :-) a moc vam to oboum slusi! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. povedené fotky, hezké tlumené barvy. líbí se mi tvůj blog. :)

    OdpovedaťOdstrániť