sobota 15. októbra 2011

Colours of fall

Milujem tekvice. Prídu mi také čarovné a k jeseni jednoznačne patria. Každý rok si nejakú kúpim a vyrežem. Možno sa to niekomu zdá smiešne, ale mne sa v nej páči to blikotajúce svetlo sviečky :). A na zelňáku sa to nimi teraz krásne plní. Nedávno som bola aj na tekvicovom obede. Na blogu u Gágy som našla tip na Kabaret Špaček a môžem ho aj ja vrele odporučiť ďalej! Skvelé miesto s výborným jedlom, príjemným prostredím a milou obsluhou. Určite sa tam čoskoro vrátim. Ako ste na tom Vy s tekvicami? 






 v Kabarete
 špagetová tekvica s paradajkami





najkrajšia červená aktovka

22 komentárov:

  1. Nádherné fotky! Inak,bez tekvíc by nebola jeseň! A tá červená aktovka je pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jůůůů, já tam chci taky!!
    na první fotce ti to neuvěřitelně sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsou krásné:) příští rok si je chci zasadit a sklidit a vyřezat svoje. a pak si je dát v Brně do okna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vlastně jsem docela ráda, že nebydlímu u Zelňáku, jako vy, i když jsem dycky chtěla. Protože je mi jasný, že bych tam chodila každý den a utrácela tam všechno kapesné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oh! milujem tekvice. tiež si radá vyrežem nejakú ale už dlhšie som sa k tomu nedostala :/ ale také tie maličké sú tiež pekné, len tak na dekoráciu :)
    a zbožňujem tvoje fotky...sú úplne úžasné!
    a tá červená kabelka a topánky tej slečny čo je s tebou .. ach jaj ! ste krásne obe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. naprosto překrásné fotky!!
    rozhodně nám potom svůj svítící výtvor ukaž:)) taky bych nějakou vytvořila, ale moc nevim jak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miluju je taky! Před týdnem jsem poprvé zkoušela dýňovou polívku a nemůžu se dočkat, až si ji zopakuju. A zdobí nám obývák:)

    Kabaret vypadá skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. My si každý rok přivezeme od babičky obrovskou dýni, kterou vyřežeme a dáme přede dveře a každý večer zapalujem svíčku:) Ale loni nám zmokla a pěkně shnila:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krása s takovými barvami jsou hned šedé dny hezčí.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já miluju dýňovou polívku! A jsem ráda, že se ti tam líbilo!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dýně :D! :) A barvy podzimu ..hlavněě at zahřejou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. súhlasím, že svetlo sviečky v tekvici je krásne, ale spája sa mi s Halloweenom a ten ja moc nemusím... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne fotografie! Teda, všetko na tomto blogu, je dokonalé! ♥.
    A tá červená aktovka, aj ja takú chcem!! ♥.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nádherně podzimní fotky :) a moc ti to sluší! a já mám ráda dýňový kompot :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dýňovou polívku mám moc ráda! :), krásné vše. Tobě to sluší a ta červená taška! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. skoda ze tu neni vic fotek tebe, na te prvni ti to totiz strasne slusi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty fotky jsou úžasný :)) Dýně teda ráda nemám, ale stršně se mi líbí, když jsou vyřezané .. ale sama bych to asi nevyřezala .. :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jááj tá Simčica! musím si aj ja zaobstarať niečo takéto elegantne výstredné a hlavne (na papiere do školy, čo sa ľahko krčia) praktické! :) Teraz sa môžem odvolať na to že "ale mami, jej si kúpila" :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. s: no mne tvrdila, že si ju kúpila za zarobené evri cez leto :D

    OdpovedaťOdstrániť